Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2008.02.17. 14:28 yaneuh

[már megint nem jut eszembe egy cím se]

Nah a héten ismét tanultam pár új dolgot.

Az első és talán legfontosabb, akármennyire jónak hiszed magad, és hiába sikerült elötte 20szor, soha de soha ne flairezz a szakácskéseddel, mert csúnya vége lesz. Még ha sikerül is elkapni lehet hogy nem pont fájdalom mentessen. Egyébként meg kapja be, másik kés jobban van súlyozva azzal simán megy a flip, ezt erősebben kell dobni de akkor meg nem merek belenyúlni :)

A másik amire rájöttem, hogy lehet hogy az insomniám szoros kapcsolatban áll a koffein-függőségemmel. További következtetéseket azért még nem mernék levonni, de érdemes lenne tovább kisérletezni a témakörben.

Írtam minap egy postot, hogy van új mix, és hogyan miként lesz megosztva, de csúnya bukó lett belőlle, és ezért töröltem is, szal még mindig agyalok a témán. De nem kell izgulni meglesz :) Jah, és ez egyben új alternativa a pokeres nyereményem elköltésére: veszek egy második lemezjátszót n+x bakelittel. De még ez sem a legjobb ötlet... Ritkán játszok, heti 1-2 órát, eddig pluszosan, úgy néz ki sikerült lejönnöm róla, de most ezután lenyomok pár leosztást, össze kell még jönnie sok pontnak hogy végre kessáutolhassak.

Hét egész jól telt, hétvégére befigyelt egy Cundra koncert srácokkal meg Dórikával, egész jó volt, csak az össze vissza ingázás, pénzfogyás, hideg, tömeg, alkhololtelítettség miatt bedoptam fúrót és hamar hazajöttem. Másnapra egy dokkcafé, home-os időket idéző sorral, csak ott legalább tudtam hogy megéri várni... Szó se róla, jó volt, ott maradtam 4-5ig, csak nem értem mire fel ekkora sor egy szimpla bulira, ami minden hétvégén megismétlődik... Kicsit gáznak érzem hogy az egyetlen magyarázat rá, hogy ez az egy hely ingyenes ott, Tabu meg Kaméleon is fizetős, ennek ellenére ránézésre *censored* emberekkel volt tele. Mindegy, nem volt rossz azért :) Meg legalább végre nem morri...

És egyre jobban érik bennem az elhatározás hogy szükségem van edzésre. Ez az itthoni kondi móka, úszás is jó lesz, de egyrészt eléggé motiválatlan vagyok közbe, másrészt hiányzik a zsákolás, meg a sok semi contact. Agyalok savaten, muay thai-on, esetleg csak egy szimpla kickbox. Savate közel van, thai tetszene nagyon, csak sehol se találok, kickbox meg mégközelebb van de az báh... Az biztos hogy semmi agyonmisztikált keleti bullshitre nincs szükségem*, egyes egyedül ninjutsu amire visszamennék. Per pill jobban bejön a teljesítményre és versenyre kihegyezett box jellegü sportok. De az biztos hogy már nagyon kellene valami...

*vicces ezt mondanom mikor karnyújtásnyira van tőllem 7 buddha és egy ganesha...


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr83342740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása