Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.05.17. 16:50 yaneuh

Bartender on the rocks

Azaz az első, de biztos hogy nem utolsó, szikla élményem, Csillaghegyen.

Az egész úgy kezdődött, hogy pár konfliktus és komplikáció után írtam Vandának hogy mizu, aki ezt megragadva egyből elhívott hogy megy sziklára, és ugyan jöjjek én is. Én ezen olyanyira fellelkesültem hogy ugyan mentem is.

Szombat 1kor tali, f2 körül felértünk Üröm aljára, Csillaghegyre, kicuccolás, körbenézés szájtátás, és önbizalom rombolás, hogy ugyan én oda fel nem megyek.

 Elkövettem azt a hibát, hogy elraktam magammal egy fogkefét, bele a ziazsákomba, hogy majd hátha jól jön. Hát ahogy meglátták a srácok, egyből az a téves kép alakult ki bennük, hogy profi mászóval van dolguk, szóval húzták is már rám a beülőt, hogy hajrá, akkor te fogsz előmászni. Ennyi ember elött meg mégse mondhatom azt hogy nem, bocsi, de én félek :D Meg különben is régi vágyam már az is hogy ezt kipróbáljam, szóval neki is mentünk a hegynek.

A falon elsőre eléggé lassan haladtam, de ez valószínüleg annak köszönhető, hogy 1, még életemben nem voltam sziklán, 2, még életemben sose másztam elő, és 3, ez a 2 dolog egyszerre eléggé megdobta a félelem faktoromat. Hosszas szenvedés után aztán eljutottam az első nitig, itt beakasztottam, és egyből meg is könnyebbültem, hogy ha esek akkor legalább már van kötél rajtam. Persze attól még ugyanúgy szép esés lett volna, de a kötél valahogy mindig megnyugtat. Innen már viszonylag könnyű út vezetet fel a top ig, ahol kiépítettem a pályát a többieknek. Mint késöbb kiderült, ez a pálya, ahol duplaszüzességem elvesztettem egy 7+os volt...

 Utána még mentünk párat, már könnyebb utakon, és már kiépített, felső biztosítással, de ez is még mindig nagyon jó volt. Egyik úton, egy nagyon szép peremre volt kiépítve a pálya, és gondoltam kimegyek teljessen, és kicsit kiülök a tetőre körbenézek kilátást. A probléma az az volt, hogy hátam köré csavarodott a kötél, és mikor próbáltam megigazítani, a fáradtság eluralkodott rajtam, és leestem, egy olyan 3-4 métert zuhantam szerintem... És a kötelet persze nem sikerült megigazítanom, szóval az végigszántotta a hátam.

Miután mindenki kellőképen elfáradt raktunk tüzet, és isten szallona sütögetés és sörözés lett a vége.

Jah, ami picit furcsa volt, hogy mindent sikerült elsőre megmászni, igazából semmin se kellett szenvedni, újra próbálni, gyakorolni rajta stb, szóval vagy ezek voltak nagyon könnyű falak (ami ugye a 7esre nem igaz) vagy már viszonylag gyakorlotabb mászóknak számítunk. Ez viszont meglepő volt, hogy így első alkalommal ilyen jó volt.

Pici down side az volt, hogy csak 4 beülő, 3pár cipő (ebből 2 az enyém :D) és 2 ziazsák volt, szóval igazából egyszerre csak 2 ember tudott mászni. De állítólag Vanda csak otthonhagyta, (najó nem ez az állítólag része, tudom hogy neki van:D) és srácok is vesznek már legközelebbre, mert érezték mennyivel jobb így.

Szóval isten volt, meg is állapodtunk hogy megyünk még, legközelebb Kecskevalamibe, sajnos memoriám megtelt, hogy megjegyezzem ezt a lényegtelen akármit :)

 Képeket megvághattam volna, hogy szebbek legyenek, de rohadtul nem volt kedvem ezzel foglalkozni. Majd feltöltöm az összeset valami jó webes képtárba.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr181126947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2009.05.25. 14:13:02

Grat Öccs!
A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:)

yaneuh 2009.05.25. 15:25:57

A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a haladóknál fontos ez az apró elővigyázatosság :)
süti beállítások módosítása