Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.06.05. 22:58 yaneuh

Europ Assistance

Ja igen... Napok óta agyalok hogy hmm van valami amiről írni kéne de miről, mikor nem történik velem semmi, de eszembe jutott ám :)

Ugye nyár van amikor a normális emberek elkezdenek örülni, itt az idő strandolni, pihenni, csak úgy lazulni, élni a nagyvilágba. De nem én. Jajajjajaj jön a nyár, jönnek haza a barátok, gyorsan kezdjünk el munkát keresni :D Hát mivel eléggé gyanúsan úgy néz ki hogy csúszni fogok picikét sulival, megfordult fejemben, hogy jó lenne akkor már valamit mellé dolgozni is, annyira ne naplopásból álljon az életem. Vendéglátásban annyi tapasztalatom már van, hogy iskolával azt összeegyeztetni nem lehet. Valami más után kellett nézni. Egyik "nincsenpénzemfaszomkivanmindennel" nap után elkezdtem expresz.hut nézni, és diák munkák között találtam egy spanyol ügyfélszolgálatos mókát. Jelentkeztem rá, pár nap múlva mentem is interviewra, ami egy nevetségesen leves angol tesztből állt, egy motivációs/személyiség kiismerős tesztből, meg egy 5 perces interviewból, amira igazából spontánul nagyon jó válaszokat adtam szerintem. Mondjuk naygon nem izgultam, mert 40jelentkezőből 3 spanyolos akadt csak... Namindegy, pár nap múlva fel is hívtak, hogy szeretnének velem dolgozni :P

Ígyhát megkezdődött munkám Europ Assistancnál, és azért eléggé távol állok az ügyfélszolgálattól. Egész pontossan assistance coordinator vagyok, hogy ez pontossan mit jelent azt ki is fejtem. Az EA egy nemzetközi hálózat, és az egész világot lefedi, mindenhol működik, igaz nem minden országban van irodája. Magyarországon van pl a román és a szerb horvát központ is. Egész pontossan azzal foglalkozunk, ha egy hazánkfi (vagy a másik 2 csoport hazafia) külföldön balesetet szenved, akkor neki kell megadni a segítséget orvos és ellátás keresésben, valamit a biztosítási problémákat megoldani. Egész pontosan mi a biztosítóknak szolgáltatunk. Egy napom jelenleg abból áll, hogy faxolgatok korházaknak, megkérdezem hogy xy doksit megkapták e, és mikor szándékoznak rá válaszolni, vagy minden rendben van e vele. Csapat másik fele ezeket a faxokat dolgozza fel. Késöbb mindenki kap új modulokat, egészen míg mindent nem tudunk majd. Tök vicces igazából hogy spanyolra vettek fel, mert eddig csak németül beszéltem, ami nem is szerepelt az előnyös nyelvek közül. Az újak közül meg úgy láttam csak én beszélem eme remek nyelvet. És ügyek nagyrésze németes volt, tehát gyakorlások alatt is, jó akkor most András te fogod elintézni :)

Maga a munka tetszik igazából, elég hamar megszoktam a telefonálást, spanyoltól még félek, de ez asszem természetes. Fizetésről ne nagyon beszéljünk, mert lévén diákmunka elég nevetséges, de cserébe nem is 14 órázok egy pult mögött, hanem 6-8órát ülök egy kényelmes irodai székben. És eddig ez a 6-8 óra se volt stresszes, el tudok menni ebédelni kényelmesen, bármikor kávé pihi, dumálgatni, szal tök jó. Sőt jelenleg még a beosztásokkal is tök rendesek, mert tök jól össze lehet hozni vizsgákkal, nagyon rugalmasak.

Kicsit azért szokatlan számomra ez az irodai környezet, hozzá vagyok szokva a vendégekhez, a kajához és az italokhoz, a pörgéshez, teljessen más világ számomra, és most picit hiányzik is.Biztos itt is lesz "pörgés" de azért teljessen más mikor 3 embernek kell egy 100fős teli éttermet kiszolgálni, mint amikor az ügyáradat elönt. Mindkettő máskép veszi ki az embert, jelenleg ezt még lájtosabbnak is tartom, de lehet változik majd véleményem. Mindenesetre ki akartam próbálni valami újat, és tényleg ezt elképzelhető hogy szeptermberben is fogom tudni majd csinálni.

Bocsi hogy túl hosszúra sikerült, de úgy néz ki ma este nem megyek sehova, és annak ellenére hogy egy picit fáradt vagyok, azért unatkozok is, és itt élem ki magam :)

Más: voltam kétszer mászni, de egyedül és nagyon uncsi volt, azok amig eddig is mentek, mennek most is, újak meg még nem annyira nagyon. Azaz ujjerőben új utak vannak, de csak a kékek mentek, zöldekkel nem nagyon küzdöttem továbbra se. Kék viszont flashre.

Alex jött ment, Ádám van most itt, vele néha gödör corvintető mulatság befigyel, Csipi majd jön ha lesz eredménye, Dani is nemsoká, aztán lesz sunshine happyness. Remélem első paycheckemből lesz értelme hogy megvegyem a beülőt, mert már mennék szivem szerint újra ki a hegyre.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr861166471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása