Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.08.23. 17:42 yaneuh

Augusztus 20 és környéke

Úgy tűnik ezt a nyarat 4 napos intervallumokban vadítom. Ott volt ugye sound, aztán summerfest, most meg ez. De kezdjük az elején.

Noha szigorúan nem tartozik hozzá, de hétfőn (17) beültünk csipivel lájtolni serpába. Ahha. Inni módjával azt nem lehet. 2 sör, 6 gintonic, 9 caipirinha, 3 speed, és 2 vodka redbull lett a vége. Nomeg 4 órányi Guitar hero xD Aztán rémlik valami vendéglátós buli romkertben is, de itt már vége volt mindennek.

úúú ezt nagyon elfelejtettem, de kedden (18) meg Vandámmal roséztunk dumáltuk gödörben(wtf? gödör?? jó lesz az katapultnak is. látszik h vodkát bontottunk), sajna én mivel dolgoztam másnap korán hazamentem, de ők azért megvadultak ahogy elnéztem... Legalábbis V biztos.

Szerdán elment család balcsira, én úgy döntöttem h maradok itthon mert az jó, meg már eligérkeztem millió helyre.

Szóval szerda, (19) Sasha, Digweed és Zabiel a városligeti tónál. Isten buli. Nélkülem :) Helyette Gergő öccsének koncertjén tomboltam,(ahol Bence még mindig fasza, a beatboxos srác is tehetséges, de még azért gyerekcipő) majd Rewind corvintetőn. Itt nem voltam igazán formában, főleg mert az éjszaka 2szer is sikerült kijózanodnom, így igazi faillord módjára 2kor már hazajöttem.

Csütörtök, (20). Tüzijáték a városban, mitad isten, megint nélkülem :D Helyette inkább Gergőnél roséztam, meg dumáltunk, lájtos házipary, nem mentünk be városba mert Buci másnap hajnalban utazott, meg különben is. Azért sikerült megborulnom hála a magasságosnak. És ezalatt végig környeztem a szennyezetet is. Dehát van ilyen bóóniem.

Péntek, (21). Kezdés Gergőnél, mint az előző 2 napon. De ha belegondolok lehet h kedden is ott voltam már... Kicsit összefolynak a napok. Node, azért ez egy kiemelkedő nap volt. Kamionosok és kurvák a káfédelrijóban. Dzsordzs Dáboljú Buss által kiállított menetlevéllel. És eszméletlen mennyiségű moonshinenal. Még annál is többel. Vagy fullmoon. A moonshine az más :D Félelmetes hogy a lányok mennyire komolyan vették a kiirást, és hogy egyáltalán vannak ilyen ruhák otthon nekik. Pff...

Szombat (22). Önhatalmulag elnevezem Limuzin és Kurvák bulinak :D csak most mi voltunk a kurvák :) Dina egyik ismerőse szülinapja miatt kaptam lehetőséget egy limuzinos furikázásra, amire ritkán adódik lehetőség az ember életében, szóval nem lehetett kihagyni. Rengeteg szesz, hangos zene, sok ember, jó volt. Kissé oldottabb állapotban megszólal a gazdag házigazda, hogy na Jenci, Judit, kaptok 20ezret, ha smároltok... Bennem azért fellobbant a zsidó vérem, és próbáltam többet kialkudni, de azért ennyire könnyen és élvezetesen még nem kerestem 10ezret :D Áruba bocsátottam a testem és a lelkem, siralmas :) Hajógyári, Dokk, no comment, így innen is elég hamar elfoldoltunk. ^^

Vasárnap (23). Itt ülök a gép elött, folyik a nyál a számból, örülök hogy emlékszem arra hogy egyáltalán hogy hívnak, és szivem szerint pezsgőt bontanék hogy holnap hétköznap, és munka, és végre nem kell innom :D (hopp kisebb ellentmondás, segáz). Arról nem is beszélve, hogy munkahelyemen vár engem valami nagyon jó :)

 

Képek igazából csak K&Król vannak per pill, azok meg facebookon ha valakit érdekel, Limo-ról nem tudom fényképeztek e az emberek, többiről meg tuti hogy nincs, szal érjétek be ennyivel. Vagy ha gondoljátok most még KO arcomról csinálhatok egyet :)

Na písz.

Ápdét. Anyuék hazajöttek. Vodkát bontottunk. Megint iszok. Csodás.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr351333036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinc 2009.08.31. 10:12:18

Jesszus, te felraktad ezt a képet?
Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P
Oemdzsí!!!

Bingii 2009.08.31. 15:50:16

Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D

yaneuh 2009.08.31. 18:51:36

Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :)

Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició.
süti beállítások módosítása