Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.03.27. 12:55 yaneuh

MarchClimbfest

Elmúlt napjaim nem teltek unalmassan, mégis nehéz róla írni, mert úgy érzem csak ismételném magam.

Tavaszi szünetemet sportolásra áldoztam, megpróbáltam minden nap sportolni valamit, ez többé kevésbé sikerült is, hisz szerdán voltam mászni is meg kondizni, viszont csütörtökön meg sehol. Ma meg még nem tudom mi lesz, de kéne menni.

Sikerélményekkel viszont gazdagodtam bőven. Ujjerőben megmászom az összes kék utat könnyedén, zöldel még nem próbálkoztam. Everestbe felmentem egy nagyon durva boulder falon, már csak 2 van hátra ahol nem jutok még fel, de szerintem ezek már könyebbek, csak eddig egyáltalán nem, vagy kevesebbet foglalkoztam velük. Mountexbe viszont kimerülten 99%san sikerült egy ZÖLD út, amire nagyon büszke vagyok, utolsó lépés nem sikerült csak, ami szerintem egy ugrás lenne, de ez szerdán volt ahol szinte menni nem volt már erőm. Következő alkalommal biztosan meglesz, látva ujjerős problémákat. Másik óriási sikerélményem az, hogy látszik is rajtam hogy sportolok, egyre több helyről hallom vissza :P Cserébe a tenyerem elég csúnya, tele kopásokkal, horzsolásokkal, hólyagokkal, de mostmár kötésekkel is.

Warhammerrel is foglalkozgatok, ETCs teszt csatám vámpír ellen jobban sikerült mint amire számítottam, káosztörpijeim gyarapodnak, van necromundás projectem is most már, szal hurrá. El vagyok havazva bőven. Kár hogy játszani legritkábban van kedvem, de erről a pakolás tehet. BloodBowlozni pl van kedvem szinte mindig újabban, és most necromunda is lelkesít. Meg mordheimeznék is.

Viszont egy másik projectemet elkönyvelem bukónak, de ez saját döntésből, nem jött össze a 6+ :) Viszont ezt is fel tudom fogni sikerélményként.

Ellenben bulik kb 0ra csökkentek, képtelen vagyok társaságot összehozni... Nem akarok olyan sűrűn eljárni, de azért már kezd hiányozni egy picit. Najó nem is picit. Viszont nemsoká jön haza Csipi majd Alex, persze pont elkerülik egymást, de legalább akkor talán 1-2 buli összejön. Meg Csipivel talán everestbe végre megpróbálok egy nagyfalat is, nem csak boulderezgetni, mert akármennyire jó is ez a boulder meg jobban szeretem meg blabla, mostmár kattogok nagyfal után is.

Az viszont óriási geciség blog.hu részéről hogy csak regisztrált felhasználó kommentelhet... Csippertől hallom h szívessen hozzászólna, de emiatt nem fog regelni. Valamint gondolom ezért is ilyen óriási a hozzászólási rátám. Meg is értem. Nem tudom a régi emailcímes módszer ami volt miért nem volt jó, ami minden más blognál is működik... Persze hogy nálunk magyaroknál az nem jó, és valami teljessen mást kell kitalálni mert mi jobban tudjuk... báhh

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr341029112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2009.03.28. 14:05:13

Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h milyen feltételekkel lehessen kommentelni. Éééééén is akarok már bulizniiiiiii!!!!
süti beállítások módosítása