Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.02.08. 16:15 yaneuh

Az előző hét

Nna, eljött az ideje hogy ismét ide írjak pár sorocskát, noha unalmas bejegyzés lesz, mivel semmi olyan hűdenagyon izgalmas dolog nem történt velem az utóbbi időben, de azért ezeket is sorra veszem.

Járok ugya mászni, sokat egyre jobban megy, kopik már a kezem és csupa lila folt és seb a lábam :) Igazából ennek csak örülök, mert igy tényleg úgy érzem hogy sportolok is valamit. Mint anno mikor edzésekről úgy jöttem haza hogy nem bírtam lábra állni, úgy szétrugtuk egymást... Hmm régi szép idők :D

Jajj de hülye vagyok, hisz történt izgalmasság, hazajött Sára Ibizáról, most vele csapatjuk volt osztálytársakkal, már kétszer is találkoztunk Katapultba, sörözgettünk, nosztalgiáztunk jujj de jó volt. Sőt Sára egyszer még elkisért mászni is, de aztán úgy döntött inkább hazamegy :) Elméletileg kedden még csinálunk egy ilyen talit, aztán jó időre gondolom megint hanyagoljuk egymást.. Azért pedig hiányoznak.

Azán voltam Grabóék Cundrájukon ismét, sztem rendszeresen le fogok járni, ez a havi 1 jó, és most hogy megszerettem Nickelbacket, egyre inkább élvezem is. Viszont m2 egyre inkább fújj, mindig élvezhetetlenül sokan vannak.

Meg újra elkezdtünk pokerezni, élőbe megyeket, neten Partypokeren elúszott az a 250$ja pikkpakk, rossz bankrollmanagement rulz :D Ultimán meg ingadozok. De úgyis csak unaloműzésből játszok :) De ma megyünk elméletileg élőben lötyögni, igaz csak azúrba, nem Bestbe, ahova inkább lenne értelme. Vagy jó lenne találni egy fullhanded lowlimit cashgamet :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr87930289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása