Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.04.22. 21:27 yaneuh

Klébi

Ééééés igen, tegnap óta elmondhatom magamról, hogy Budapest összes falmászdájában voltam már. Kezdve a megszűnt Mászobirodalommal, az agyon gyakorolt Boulderklubbal, a kurvadrága Everestgymmel és az apró de jó Ujjerővel. És utolsóként jött a Klébi Tény hogy ez nem annyira nagy dolog, de mostmár még jobban úgy érzem hogy komolyan foglalkozok ezzel az egésszel.

Csipper hazatért egy hétre, és az első esti sörözés alkalmával eldöntöttük hogy holnap bizony megnézzük eme helyet. Csak a probléma talán az volt, hogy megittunk 6 caipirinhat és ugyanennyi gintonicot, meg jópár sört. Így azért másnapossan annyira nem éreztük a kraftot.

Maga a hely: Boulder az nincs, csak fal. Újabban megkedveltem a kötél nélküli szabad mászást, ahol lehet oldalazni meg mindenféle mókát csinálni, így azt hiányoltam. Maguk a fogások is elsőre érdekesek voltak, nagyon sokat szenvedtem 1-1 lépéssel fogással, de ezt be tudom a hely ismeretlenségének, everest/ujjerőben is ez volt első alkalmakkal. Falak azok jók, voltak kezdők, voltak küzdősek, voltak ránézésre kurvanehezek, meg voltak olyanok amik nem sikerültek. De valahogy hiányzott belőllem (belőllünk) a küzdőszellem. Általában az van, hogy lemegyek everestbe, kinézem a kis utacskám, és aztán egész nap ott esek kelek ameddig 1, vagy kimerülök és nem bírok felkellni 2, lezúzom egy testrészem és nem bírok felkellni 3, megunom és eljátszom hogy az első kettő közül egyik történt meg. De most valahogy ez nem volt meg, 3 próba után feladtam a "nehezebbeket" pedig szerintem simán mehettek volna. Mondanám, hogy majd legközelebb, de fene se tudja mikor megyek legközelebb, mert 1200/alkalom. Ez türhető még. De. Fal, tehát egyedül nem tudok menni, kell biztosító ember. Azt meg nehéz szerezni. Főleg hogy csak kedd csütörtök vasárnap lehet menni, mert iskola tornatermében van. Nekem csütörtök eleve kiesik... És arról még nem is tettem említést, hogy Hűvösvölgyben van... Tehát legközelebb szerintem maximum nyáron.

Aztán fellelkesedve akartam ma is menni, Vandával meg is beszéltük, csak valahogy pont úgy jöttünk ki időben hogy 2re értünk le Mountexbe, és új rend miatt ott 3tól takarítás van, 1órára meg nem akartunk bemenni. Tök szar, mert mountex is, meg ujjerő is 3-5ig (najó Mountex csak max4ig) zárva van. Everest meg csak 4tól nyit. Tehát így nem is nagyon volt B tervünk hogy akkor hova menjünk, pedig mindketten nagyon akartunk volna mászni. Najó én egy picit annyira nem, eléggé KO vagyok. De így legalább végre meg tudtam mutatni a videokat amiket állandóan youtubeon küldözgettem neki :D

Ha már elkezdtem ezt írni, akkor beszámolok arról is, hogy itthon volt J-man barátom Ádám, vele sikerült megint egy alter helyen meginnom, instant... Hajnali 2kor találkoztunk, de azért fasza volt. Kár hogy másnapra lemerült cash-em, így nem tudtunk még egyet partyzni, de majd next time.

Aztán, az élet pirig pereg, mindenki meg van őrülve, bolond az egész világ. Ezt most annyira nem akarom kifejteni, de szóban úgyis el mondtam már mindenkinek, szal tökmindegy.

Csipi még itthon van pár napig, kedden megy vissza, elméletileg gondolom tervez még 1-2 találkozást, talán valami megvadulást is, de majd kiderül jól. Ma használhatatlannak érzem magam, ő is elfoglalt, holnap klub, de utána bármi.

Viszont mára ennyi, mert amúgyis tele a fürdőkádam.

Ééés igen, idén is sikerült elfelejtenem, de 2 éves lett eme aranyos kis blogocskám :) Najó de idén mentségemre szolgál, hogy 19én jött haza csipa én meg ömm valamit tuti csináltam vasárnap... Péntek az megvan még, de a hétvége maradék része nincs... kár. Namindegy, boldogot.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr221080872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása