Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.08.03. 23:00 yaneuh

Summer fest @ Rio

Vagyis inkább az egész előző hetem, egyenlőre úgy érzem nyaram csúcspontja volt.

Hétfő kedd viszonylag lájtos, Buciéknak elmentek a szülei a hétre Balcsira, ezért itt csapattunk pipla pála poker partykat. Igazából hogy lájtos nagyon relativ, mert mindkét nap 2 óra alvás után mentem munkába rohadt másnaposan... Ráadásul új modulokat vettem, de ebbe most inkább nem is megyek bele.

Sikerült szabadnapjaimat átvariálnom, és egy hosszú hétvégét kialakítanom magamnak, ez kellett is, mert szerdan ROGER SANCHEZ Rioban, aki ha nem is a kedvenc Djm, azért benne van a favoritok közt. Nagyon komoly zenét játszott, igazából állandóan 3 lemezjátszó (CDJ) szólt egyszerre, keményen küldte. Most hogy picit beleástam magam a témába, tanulmányútnak is tekintettem, technikailag ájultam el a szettjétől, noha a számok is istenek voltak. Csipivel kettesbe mentünk, de nem hiszem hogy megbánta volna. Utána Sander Van Doorn kezdett, de nekem ő túl trance volt, meg már fáradtunk is szal olyan 4-5 közt foldoltunk.

Csütin klub után ismét Bucinál pipla pála pary, egyben Dani semi-goodbye party, hát amit sikerült nem elköltenem szerdán az itt elfolyt, és elhagytam egy üveg rosét is :( Egyszerüen nem értem hogy történt, de eltűnt a warpban. Bullcrap.

Pénteken igazából pénz hiányába nem akartam nagyon semmit se csinálni, de végül Ádám + Csipa rábeszélt Gödörre, így lementem, de gondoltam csak kocsival, majd leveskedek hamar hazajövök, max beugrok Buchoz, stb. Aha hát nem. Vhogy szóbakerült hogy Laidback Luke. Én még húztam egy kicsit a szám, hogy nincs pénzem meg stb, végül rábeszéltek. Hangsúlyoznám hogy kocsival voltam, és a 3 energián kívül semmit nem ittam. Funkerman is egész jó mixet játszott, a 2ks belépőt már az meg érte volna, de ami ezután következett az eszméletlen volt. Csipa szerint élete bulija, én ezt azért ennyire nem jelenteném ki, de sokat elárul hogy reggel f6kor szín józanul még reménykedtem az utolsó utáni számban. Nagyon nagy hangulatot csinált, jó zenéket játszott, nagyon jól kommunikált közönséggel (de nem az idióta belebeszélős magyar divat szerint) volt egy fasza Mc is aki tudta mikor kell megszólalnia, egyszerüen kurvajó volt. Hamvai is végig ott tombolt pult mellett, és végén ő is azt mondta h sokat látott, de ilyet még életében nem :D Kiv vagyok kicsit más állapotban hogy élveztem volna :)

Szombat terv szerint Rio after lett volna, de Csip előző este azért a flaming-zombie-whiskycoke-rézangyal kombóval eléggé hazavágta magát, szal kihagytuk, ellenben f8kor szállt le Alex gépe, és én voltam a Taxi szollgálat. 9fele már nála bontottuk az első üveg rosét, amit hamarosan még egy (viaszpecsétes) üveg követett. Megkóstoltunk még valamiféle mézes füge (hivatalosan nem hívható így) pálinkát ami egész finom volt. Egész hamar átjött még 2 haverja 1 üveg vodkával, azt gyorsan kipótoltuk saját üvegünkel, és gyorsan bevertük azt is. Nemsokára már holdudvarban voltunk, eléggé készen... Zenére megint nem emlékszem, csak arra hogy megmásztam a buszmegállót, meg h Alex vmin megborult az út mentén... No comment :)

Vasárnap egész nap Alexnál csilleltem, rájátszik az is hogy 2ig mindketten rohadt másnaposan szenvedtünk forgolódtunk, de amint jobban lettünk eljátszottuk jövőbeli szerepünket :D Elmentünk bevásárolni, ettünk kinait, én sok cornettot, vacsira meg főztem neki mustáros borsos csirkemell csíkokat. Sajnáltam hogy kocsival voltam, mert vacsi mellé jól esett volna egy kis rosé (mondjuk az mikor nem esik jól) de így jó nap volt nagyon. Ja, meg művelődtem sok sok gazasági újsággal, rá fogok ezekre menni, mert igazából érdekes, meg valahogy milliárdosnak kell lennem, hátha kilesek vmi taktikát :)

Szal igazából mozgalmas változatos és jó hét volt, megérte az utolsó forintig, megérte az alváshiányt is.

(első youtube-os videoim jeeee... és ráadásul szinte legjobban szeretett számaim... viszont úgy látszik at night sláger lett, 2 éve hallgatom ;) asszem jön majd erről egy post hamarosan)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr141287087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása