Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.09.17. 20:56 yaneuh

Megalománia

Azt hittem ez egy különlegesebb pillanat lesz...

Már napok óta érett, nézegettem mindig, de aztán mégis oly hirtelen történt meg: átléptem a 10 000 zeneszámot. Már ami a gépemen van, mert CDk ből van még megszámlálhatatlan a szobámban, meg bakelitból is egypár. De visszatérve, ez a mennyiség winamp nem pontos becslése szerint 1203 óra. Ezerkétszázhárom. Több mint 50 nap folyamatos zene. 7 hétig szól egyhuzamban, ami 1.75 hónap. Remélem sikerül érzékeltetni mekkora mennyiség is ez :D És a legszomorúbb az egészben, hogy ettől függetlenül nem mondhatom azt hogy na most elég, folyamatosan látok olyat ami kell...

Akartam erről régebben külön postot írni, de aztán elmaradt, meg csináltam egy oldalt is neki külön inkább, de nyáron vettem két Numark Axis 2-t. Ezek DJ cd lejátszók, éshát nagyon az alja szint, kezdő/belépő. Sokat nem tudnak, de az ár miatt ezeket akartam, ugye mindig foglalkoztatott a téma, és úgy voltam vele hogy ameddig nem veszem meg, addig úgyis csak szenvedni fogok hogy dejó lenne. Megvettem és nem bántam meg, már csak azért sem, mert rengeteg olyan zenét ismertem meg amire azt mondom h pffff. :) Tényleg nagyon olcsók voltak, és ha komolyan érdekel a dolog, akkor ráérek még bővíteni. Legalábbis ez volt a végső érv ami miatt ezeket választottam.

És sor is került a bővítésre, ezekben a percekben adtam le megrendelésem egy Behringer Tweakalizer-re, hogy ez jó lesz e vagy sem majd kiderül, mindenesetre Ausztriából jön, így ez se annyira vészes. Tud csomó effektet, lehet vele skreccselni is (húúú) meg számolja az BPMet is. Meglátjuk mennyire tudom majd hasznosítani.

További bővités, van erre is egy ütemtervem, mivel bulizni most úgyse járok (kösz EA és BGF) havonta tudok erre költeni. Októberben vagy mégegy Tweak, mert párosban szép az élet (már ha bevállik) vagy egy másik proci, vaaagy, egy komolyabb keverő. Ezt még megálmodom, de az értelmesebb a keverő lenne igazából, bár inkább a procik felé húz a szivem. Hülye vagyok, ez van. Novemberben és Decemberben pedig a zenegyártás irányába nyitok, a KORG nano termékcsaládot akarom megvenni, ezekkel, és egy jó program segítségével tudok már zenéket is csinálgatni. Napokba rengetek videot nézegettem ezzel kapcsolatban, és ugyanez jellemző erre is, mint minden termékemre: belépésre, kezdéshez jó, de ha igazán komolyan akar az ember ezzel foglalkozni, akkor nem árt többet belefektetni. Mivel nekem ez nagy valószínűséggel csak hobbi marad, ezért ezek a termékek tökéletesen megteszik, egy házibulit ki tudok hangosítani, ennél többre pedig per pill nem is vágyok. Ja, és valamikor nem ártana beújítani egy rendes fülest is, ez is valószínűleg a téli időszakra fog esni. Persze minden függ a munkától is..

Na, majd még jönnek a frissítések, és néha nézegessétek a yfm-music.tk is, hátha frissül :) (erről kis háttérinfó: van egy félkész dance mix, de olyanyira nem tetszik, hogy tuti nem töltöm fel. Kb olyan mint a régiek amikre büszke voltam, de mostmár nem :) elképzelhető hogy megmaradok minimálnál, az valahogy úgy érzem megy.)

Éééés sorry ha bentmaradt 1-2 rövidítés, sajna munka miatt nagyon rászoktam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr231389352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása