Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2008.10.31. 15:59 yaneuh

FFZ X.

Nah ha megint addig várok mig lesznek képek akkor totál elfelejtem az egészet és írok egy 2soros postot hogy itt is voltam :)

Múlt hétvégén Bucilva lenéztünk Tatára egy 2napos warhammeres-motás-ivászatos züllésre. Az első nap megérkezéssel és pár bemelegítő 40k csatával telt, itt 3ból 3at nyertem, igaz mindenki úgy volt vele ahogy én is, játszunk 1-2t ne a versenyen játszuk életünk legelső új kiadásos csatáját :D

Maga a 40k verseny nem sikerült túl fényessen, 4 csatából 4 mészárszék, 2 ide 2 oda :) Terepek sajna nagyon nem voltak, ha lettek volna picit jobb lett volna túlélési esélyem, és talán a másik 2it is hozhattam volna. Így sajna egy 11ik helyre voltam csak elég. Egyébknét nem hoztam egy komplikált listát, 2*20 ork + nob powerclawwal, 1*10 ork nob poweclaw, és itt jön a csavar, trukkon :D Jó lista volt, tetszett, csak picit több cover kellett volna tényleg. És megint rájöttem h 40k buta nagyon, arról szól csak ki dob több kockával nagyobbat... Semmi taktikázás gondolkozás

Aztán jött a fantasy 1250 pontos verseny. Erre nagyon dühös vagyok, mert itt reális esélyem lett volna a győzelemre, ha a generálisom szekéren és 2 savage boarboy bigun a roham körébe lever egy 4es static CRes osztagot... Ha ez sikerült volna akkor mészárszék ide, így oda... Night fight volt a küldetés, és állandóan benéztem, igy csak helyezkedtem majdnem minden körben, mig törpe maxlőtávokkal puffogtatott.. Másik csatám egy WE ellen volt, amit nem tudom h hogy és honnan de nagyon durva szopásból hoztam vissza 17-3ra, megöltem generálisát ami nagyon sok pöttyött hozott. Itt is ha óriás 2vel több woundot okoz akkor 20-0... Harmadik egy kezdő ork srác ellen eléggé esélytelen listával (szerintem) Nagyon nem történt semmi, engem szopatott a vihar (scenario) ő ált a felállási zónájában, én odamentem és szétcsaptam, óriás megint 17-3ra segítetet elő ellenfelet, sikerült megfutnunk egy szekér generális + oriás rohamból, egyel buktuk... stubborn 10re 6,5... WP :) szerencsére szekér kitartott, igy vissza tudtam jönni. Itt is ha egy jobbat üt akkor lemosódik a pályáról. Így sajnos csak 8ik lettem...

Viszont mindkét versenyen Buci elött helyezkedtem ami muhahahaha

Este még 'picit' iszogattunk meg néztük masszív fanatikusokat akiknek még mindig volt kedvük játszani, és okoskodtunk szokásunk szerint. Rájöttem h ha csak nézem a játékot picivel jobban átlátom a helyzetet.

Valamint hallgattuk órákon keresztül h mennyire jó hogy visszatertünk, mert mennyire legendásak voltunk (hehe) meg hogy igy újra van versenyszellem a versenyeken, nem csak játszani mennek le emberek.

De azért még sokat kell gyakorolni míg újra top játékosok leszünk, főleg h új kiadás és csomó új, tápos lista jött ki azóta mióta abbahagytuk.

Viszont én újra beleszerelmesedtem orkjaimba, ma szépen ki is pakoltam őket, és számolgattam, hát 8k szabályos listánál meguntam, de szvsz fel tudom vinni 10re is. 200 goblin eléggé megdobja :D Totál 388 figu, és minden használhatóan felszerelve, nem maxra tápolva. A rare meg herok nincsenek is maxon, mondjuk eléggé óriás hiányba vagyok :P A terv most 2 really really giant squig megépítése, meg egy osztag sima squig GSből való fabrikálása, abból van már 2 :P

Nah szép kis warhammer post kerekedett biztos sokan értitek mi a pék, de legalább nem poker ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr9742501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása