Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2008.12.04. 04:13 yaneuh

Destiny

Nah itt most egy fura bejegyzés fog következni, de mivel egyre inkább az a gyanúm vagy h ezt csak magamnak írom ezért nem is zavar.

Mikor elkezdtem dolgozni az olasz étteremben Angie kollegám mondott valamit, ami elsőre óriási hülyeségnek tűnt, de ahogy egyre többet látok, egyre inkább hiszek benne. Azt mondta hogy a sors magától minden (problémát) megold. Mindenre ad jelet. Csak figyelni kell rá. Ez először pont akkor volt, mikor még kérdéses volt hogy ott maradok, 3an voltunk pultosok, de csak 2 kellett, és senkit nem akartak elküldeni, mégis valahogy pont a leg linkebb srác mondott fel, aki a leg esélyesebb volt a kieső szerepre. Nah, ekkor hallottam először ezt a mondatot.

Aztán persze sok minden történt, sajnos jelen állapotomban nem is emlékszem mindenre, de tudom hogy többször, meglepően beigazolódott ez a mondat. Azóta egyre inkább elkezdtem hinni abban hogy nincsenek véletlenek, mindennek oka van és minden azért történik mert így kell történnie. Egyre kevesebb dolgon is lepődök meg. Persze bizonyos szempontból ez kényelmes magyarázat is nekem. De a lelket is megnyugtatja bizonyos szituációkban. Tudom h nagyon rejtélyessen beszélek, de ez most így is fog maradni.

Nem azt mondom hogy le van írva hogy holnap reggel 8 óra 47kor fel fog hívni George Lucas hogy játszak a legújabb filmjében. Nem, a sors nem így működik. Apró véletlennek tűnő dolgokat tesz eléd, amik segítenek a döntéseid meghozatalában, kétségeid eloszlatásában.

Lehet hogy nem így van, de nekem a véletlen misztikusabb, megfoghatatlanabb mint az, hogy valami felsőbbrendübb akarta így, legyen az akár Isten, Ganésa, Buddha, vagy a Nagyszámoktörvénye.

De a mai este mindenkép jel volt, és felnyitotta a szemem hogy hogyan tovább. Álmomban sem gondoltam volna hogy így fog alakulni. Sőt, totál máskép indult a nap, és teljessen másra is számítottam. Erre nem, mégis ez volt a legpozitívabb jel  amire szükségem volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr74802804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása