Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.01.06. 23:17 yaneuh

2008-2009 winterinmass és más vidámságok

Nah hát most h visszamentek asszem írok is kicsit hogy mi is volt. Ha jól tudom Alex 20án jött, Csip meg 22 többiekre nem igazán emlékszem hogy ki hogyan merre. Mindenesetre Alexal megérkezése napján megittunk egyet de akkor sajna nem voltam a toppon és korán go home.

Na mindenesetre ahogy megjött Csipper is meg én is jól voltam egyből belekeztünk intenzív partizásba, az első egy lájtos morri volt, amire úgy emlékszem meglepően jó volt. Ha ritkán megyek le akkor jó is tud lenni ez a morri.

Nah arckifejezésemet nézve nem az jut eszébe az embernek hogy mekkora jó bulaj lehetett, pedig tényleg, csak ez volt az egyetlen olyan kép amin rajta voltnuk mindnyájan.

Aztám utána 24, ugye szenteste amire mutterral mi csináltuk közössen a kaját, én néztem recepteket pácokat köretet, borokat is én választottam hozzá, szal én voltam a Gastronomic Supervisor :D

Nah de sokáig nem szabad bulizást pihenőre rakni, 25 ismét Serpával kezdtünk, erre a helyre most találtunk rá, nekem nagyon bejön, szokásos helyen van, de aranyos a felszolgáló személyzet, iszonyat jó akciók vannak, néha még a szokásosnál is jobbak, pl amikor a számla 3/4ét elfelejti felütni a mattrészeg csaj. Nah szal Serpa, és rengeteg jager zombie és mittoménmi után MoulinRouge ahol vmi lájtos szeletelős zene szólt, iszonyat jó hangulat, pár ismerős meg pár ismeretlenmajd ismerős, meg Jager promotion ajándékok, jó volt na. Persze Csipivel 4 fele még nem akartunk hazamenni, bátyja Bandi ment Coronitába, hát miért is ne menjünk vele. Ott még egy nagyot szeleteltünk nem is tudom meddig, mindenesetre másnap szép izomlázam lett :)

Nah ezekután 28a Buci szülinapja (imádom ezt a téli időszakot...) ami végül csak egy lájtos iszogatással telt mert mindenki KO volt.

31 szilveszter szokásos nocomment, jövőre majd valamit megszervezünk jól mert mostmár nah. Nem volt rossz de a szokásos semmi. Egyszer már megvadulnék ilyenkor.

Nah most picit kezd zavarosodni a kép, de tudom hogy valami szülinapom következik méghozzá ha nem tévedek 2án, annak ellenére hogy csak 4én lenne, de ekkor volt Grabóék koncertje Morri2be, amit úgy éreztem össze kell vonni, és szerintem meg is érte. Lent volt csomó ember akit ezer éve nem láttam, Grabó ugye, Barna a tróger :) nemtudom milyen Attila, Franciák is, nah mindegy lényeg h sokan és jó volt.

Nem tudom mennyire látszik, de ott van első sorban CUNDRA :) Azért büszke vagyok rájuk és remélem összejön valahogy nekik ez a morris dolog is.

Ezután már nem sok említésre méltó volt, egy bucsúsörözés tegnap Csipával majd mobup Marximban többiekkel, és Roséfröccsölés hmm Dejavu érzésem van nem is tudom miért :D

Nah egyenlőre ennyi jut eszembe a dolgokról, volt még egy bejegyzés amit akartam írni ezelött-után, de nem tudom már mi, mindig ez van ha halogatom a blog írást. ű

Jah olvasok egy pokeres regényt, hát érdekes az biztos. Tetszik, de vannak benne dolgok amiket nagyon eltúloz a forma. Mindenesetre meghozta a kedvem játszani, és most nyerni is fogok muhahaha

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr41862491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása