Jencike élete

Rólam, partykról, pokerről, babázásról, mixerkedésről, meg erről arról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • yaneuh: Bri: őőőő szerintem max fél, de inkább 0 :) Din: örülj hogy csak ezt raktam fel ;) Fehér ruhás csaj meg must have, megadja a képnek a keretet, tökélets kompozició. (2009.08.31. 18:51) Augusztus 20 és környéke
  • Bingii: Hehe:D ....azóta hány nap is telt el ivás nélkül???:) Még egy kis házi vilmos??:D (2009.08.31. 15:50) Augusztus 20 és környéke
  • Dinc: Jesszus, te felraktad ezt a képet? Ha gondolod küldhetek olyat, amiről levágtam a fehér ruhás csajt :P Oemdzsí!!! (2009.08.31. 10:12) Augusztus 20 és környéke
  • yaneuh: A nagyon kis fogások, amik már össze vannak taperolva és ziásak, hajlamosak csúszni, és ezt szokták fogkefével lesúrolni. A kezdők meg általában az ilyen kis fogásokat úgyse tudják kifogni, csak a h... (2009.05.25. 15:25) Bartender on the rocks
  • bingii: Grat Öccs! A fogkefés dolgot nem vágom, hogy attól miért tűnik vki profinak...elmesélnéd?:) (2009.05.25. 14:13) Bartender on the rocks
  • bingii: Én már régebben regisztráltam,mert sok ismerősöm is blog.hu-s, de ha zavar a rendszer akkor vidd át a blogodat a freeblogra. Le van írva a főoldalon,h hogyan lehet átvinni. Ott te adhatod meg,h mily... (2009.03.28. 14:05) MarchClimbfest
  • yaneuh: Azért a cápás megközelítés kissé merész :D De örülök hogy tetszik, ha Maja picit nagyobb lesz el lehet vinni, elképesztő hogy a nagyon aprók mennyire élvezik, és mennyire ügyesek. (2009.02.01. 13:10) Climb vol2
  • Dinc: Jól vagyok kedves Jenc. Megyek ide-oda, dolgozgatok, bulizgatok, és alszom, amikor csak tudok, szóval a szokásos. :-) (2009.01.29. 21:49) Lord Baron von Vaderhaffen
  • bingii: Vazze..mindjárt én is kedvet kapok hozzá:))) Jól néz ki nagyon ez a szikla! Elképzelem, hogy alatta cápák tömkelege feni a fogát:D Ez a kék talaj nem olyan mintha víz lenne?:) (2009.01.29. 16:30) Climb vol2
  • yaneuh: :D Nahát, örülök hogy mosolyt csalhattam arcocskádra :) Egyébként hogy van Dinc? (2009.01.27. 14:27) Lord Baron von Vaderhaffen
  • Utolsó 20

2009.02.24. 20:53 yaneuh

Magyarázkodás+2teszt

Belegondolva viccesnek tűnhet hogy mindig van egy témakör ami íránt lelkesedek írok, aztán elhal és valamikor jön egy új. Volt már szó itt pokerről koktélozásról majd mostanába mászásról (szivem szerint most is erről írnék, csak elöbb ezzel kezdem). Nos ez nem azt jelenti hogy az adott dologgal már nem foglalkozok, vagy nem érdekel. Még mindig imádok koktélozni, nyáron remélem lesz megint egy Party@XY mert szívessen csinálnám a dolgom, mindig élveztem nagyon.

Sokkal inkább arról van szó, hogy nincs kedvem mindig ugyanarról írni. Ez főleg akkor volt vicces amikor a blog másról sem szólt mint bulikról és pokerről. Jó igaz hogy magamnak is írom, de azért ne legyen már unalmas se :) Ugyanúgy pokerezek, heti 1-2szer neten, és havonta talán 2szer élőben, csak már nem élvezem annyira hogy írjak is róla. Bulikról meg képek nélkül unalmas írni, fényképezni meg nem szeretek, de azért oda is eljárok hetente legalább 1szer.

Nemrég volt például egy farsangi buli Gergőéknél, ahol teszteltem kamionos jelmezem, persze mindneki megkérdezte hogy ez mi akar lenni. Imádom a farsangot :D Spontán jött hogy elmentem, de jól éreztem magam, noha csak 2-3 embert ismertem. Aztán ugyanazzal a társasággal voltam A38on, Pázmányos bulin, amit élveztem is meg nem is, nem ittam eleget, de nem is volt kedvem hozzá. Aztán egy másik társasággal voltam Playben, ami azért volt nemannyirajó, mert nem igazán az ő stílusuk, így szerintem nem élvezték annyira, nem is lelkesedtek, és annyira én se. Meg el is fáradtam hamar. És 2.5 óra volt az út haza. Mondjuk az tetszett hogy minden WCfülkében, piszoár felett TV :D Aztán volt a Kamionos és Kurvák buli, amire végül okosan nem mentem el, utolsó percekben elment a hangulatom, de visszagondolva nem bántam meg, az a szétszakadás ami ott lehetett egyáltalán nem vonz. Aztán ha minden igaz most hétvégén megyek még egy farsangra :P Mondtam már hogy szeretem a farsangot? 

Naaaa és most jöjjön az új szenvedélyem :D Megkaptam szülinapi ajándékom, egy új mászócipőt, mert ami eddig volt, az egyrészt használtkölcsön volt, másrészt elkezdtem úgy érezni hogy csúszik. Picit féltem hogy "elkapkodtam" vásárlást, azaz inkább hogy nem értek hozzá, és úgyse fogja se a boltos se a marketing szöveg azt mondani hogy ez szar ez meg jó, és féltem hogy rosszul döntöttem. De így is fél órán keresztül próbálgattam lépkedtem benne és jónak tűnt. Árkategória meg egyezik azzal amit mások ajánlanak. (persze ezt csak akkor tudtam meg amikor már megvettem, azaz hogy mit ajánlanak... de az úgyse volt kinálatban ép) Nah, haverom picit azért megnyugtatott, de úgyis csak élesben derül ki hogy tényleg jó e, ígyhát ma elmentem kipróbálni a cipőt is, és a közelünkben lévő everestgym-et. Maga a hely inkább falmászda mint boulder, de azért arra is van lehetőség, van pár szép áthajló, negatív, meg nem tudom még mi, nem vagyok otthon szakszavakba. Még... :P Egyetlen hátránya hogy az eddigiekhez képest drága, + ha falra akar menni az ember az még 2-3 ezer... Nade vissza a cipőre! Megnyugodtam, nem nagyon csúszkáltam, apró lépéseket is meg tudtam tenni, lábváltások is könnyen mentek, könnyen találtam hogy hova kell lépni, tartott, szóval jó nah. És sikerült életem első "dyno"-ja is (ugrása), igaz vagy 20szor próbáltam meg, de végül csak kifogtam. Már várom a pénteki Moutexet :P Remélem meg tudom oldani hogy egy itt egy ott, időben így jönne ki jól. Ja meg kondizok is most aktívan, heti 2.

Sportember lettem dikk...

Hát nem szép? Ezen kívül leszedtem még 4 mászós filmet is, KingLines, amiről elöbb postoltam, meg Dosage III-IV-V. Egész jók, hangulatuk is nagyon jó, meg jó nézni a profikat :)

Várom már a jó időt.... ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yaneuh.blog.hu/api/trackback/id/tr37963898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása